come as you are

Jag har avbokat min klipptid föresten!
Gah. Ne det va nog rätt men endå inte.
Det är ju slitet men jag lever heldre med det än kort hår :)




Å jag är trött på att ha bil. Har först lagt ner pengar på service och byte av vattenpump och sen behöver jag två nya vinterdäck samt nya sommardäck sen i vår när det blir dags.
Men inge kul att lägga ut tusenlappar på en bil en och samma månad.
Och då har jag endå tur som har en pappa å bror som är snälla och fixar allt åt mig å fixar bra priser på delar.
Men endå!! De suger att ha bil när sånt ska betalas.
Fast jag försöker tänka att de skulle blivit dubbelt så dyrt om ja hade behövt lämna in på verkstan.



Sattyget som kostar pengar!!
Men å andra sidan är rätt bra att ha också :)



Undra va de är i kväll på tv då.. Idol antar ja och kanske Greys!!!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Tjoho i morgon ska vi ha roligt ;D längtar kraaam

2009-10-01 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback