Helgen närmar sig...

Jag vill ha en förändring...
I flera dagar i rad nu har jag inte orkat bry mig om vad jag har för kläder, inte orkat fixat håret och använt bara de növändigaste sminket. Dvs målat i ögonbrynen och mascara.
Är så less och trött!
Jag vill inte gå i slappis kläder, visst att det är skönt i bland men annars har jag heldre fina kläder :) Vilket jag även tycker att jag har men jag orkar bara inte klä mig fint på morgonen utan drar bara på mig nått bekvämt.
Sen till håret, jordens utväxt som jag inte "orkat" färga för det alltid tyker upp nått som jag använt som undanflykt.
Allt detta bidrar till att det känns som de inte är någon ide att sminka sig "normalt" heller.
Big suck!
Jag längtar till den 5 oktober för då blir det kapning av hår och färgning.
Tror det blir en lite tuffare lugg och sen klippa av de slitna sen lägga in några tjockare ljusbruna slingor.
(Hinner säkert ändra mig några ggr innan de är dags )

Sen på kvällarna är jag död som ett slakt när jag kommer från jobbet.
Bävar för att laga mat, måste dricka kaffe för att orka med promenaderna å sen efter jag gjort allt det jobbiga som att laga mat och gått med hundarna så landar jag i soffan för resten av kvällen. Värdelöst! Vill vara pigg!!!!

Tycker det är sjukt att man jobbar 8-17 om dagarna.
Man är borta 9 timmar plus restid på ca 45 min. Vilket är ca 10 h / dagen sammanlagt.
Va har man för liv efter det? Inte mycket iaf...

Jaa. Gnäll inlägg.



Älskar den här bilden ! :) Mille goes big smile.

Bytte gardiner i sovrummet i helgen. Vitt vitt vitt.

Sockerlådan som jag fynda på Loppis i helgen.
Tänkte först måla den vit men tycker den är rätt charmig som den är också...
Syns att den vart med ett tag :)
Har tidningar i den..



Någon som har tips på vad man kan göra för att bli piggare?


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! en liten fråga bara, vart i ockelbo var du på loppis och var det en stående loppis eller var det bara de där då? och hade dom mykcet som t ex möbler osv.

2009-09-23 @ 19:58:04
URL: http://tjina.blogg.se/
Postat av: Millan

Åhw, för det första..jag blir så avis på alla som hittar roliga fynd på loppis, jag vill också :) Har aldrig vart på loppis i hela mitt liv.



Känner igen det där med att känna att det är tråkigt att fixa sig och så..har jag en period då jag är missnöjd med håret så orkar jag inte ens anstränga mig med varken kläder eller smink..skittråkigt. Ta tag i utväxtfärgningen, gör en grovpeeling, ansiktsmask, måla tånaglarna i ngn mysig färg och smörj in dig i den gooodaste bodylotionen du äger :) Då brukar det kännas bättre! :)

Wooh, vilka söta vovvekläder du hittade :) Fan, fan, fan, FAN vad jag vill ha min hund NU.

Ha det bra, hoppas du får din förändring snart och känner dig bättre! Kram!

2009-09-23 @ 22:29:23
URL: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback