Slappdag med stort S

Godkvällsning.
Sitter och sipprar på lite Loka Päron/kaktus. Himla god smak :)
Idag har vi inte gjort mycket alls.. eller vi har inte gjort nånting. Vi har legat på soffan sen vi vaknade tills för en kvart sedan där vi åkte till coop och köpte Loka och M åkte iväg till några kompisar.
Nu sitter jag igen i soffan :) Jag är iaf utvilad kan man säga, imon blir det andra bullar.

Igår kväll kom marcus föräldrar och hälsade på. De tog med sushi åt oss och pizza åt M. Mums:)
Sen hade jag gjort en paj till efterrätt men den vart inte som det var tänkt menmen.

Sen har jag bestämt mig. Nu ska jag gå ner i vikt. Jag väger 59kg nu, inget fel med det tycker jag heller men till sommarn när jag ska ha bikini och tighta kläder så vill jag gå ner nått kilo.
Eller jag har som mål att gå ner till 56kg.
Har Jessica & Emelie som ska peppa mig på jobbet :P Får hoppas det går vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback