Långis

Vaknade sex i morse av en gnällande hund som vägra sova utanför sovrummet.
Sen dess har jag vart vaken till och från och vart skit irriterad över att han inte kunde vara tyst.
När jag kom in på facebook så jag en grupp för "Alla vi som älskar våra hundar" men jag väntar med att gå med i den gruppen tills det här har lagt sig..

Gick upp halv elva och gjorde frukost på sängen åt M :)
Han hade tydligen inte sovit något alls i natt pga gnällandet...
Efter vi ätit frukost så tog jag tag i att börja damma, dammsög och tvätten. Så nu är det iaf skinande rent här. Förutom disken då som M håller på och kämpar bort nu :) De är bra att städa när man är irriterad!

Igår va vi in till Gävle på dagen och köpte cambridge åt mig. Så letade vi efter nån drop in frisör åt M men hitta ingen på sönder så vi åkte till cityfrisörerna i valbo. Medan M blev klippt så fick ja för mig att ja också ville klippa mig så ja boka in en tid också. Hade en ide i huve hur jag ville ha det men frisören sa att då va ja tvungen att ta av jäte mycket för att få det att se bra ut så ja klippte bara bort det slitna och gjorde snelugg. Lite små tråkigt men nu är permanenten som ja gjorde för evigheter sedan borta iaf! SKÖNT!
Det vart inge parkbadet igår alltså, ja prova mina bikinitrosor å nää ja såg ut som en padda i bikini så ja vägra åka dit. :/ Hårdträning i veckan igen, JA!

Ska snart ta ut Millen och Gnällspiken på en långis.
Får se om ja ska ner och kolla på Albamatchen senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback