Valbooo

Sitter vid Marcus dator och skriver nu, shit va ovant med en stor dator. Är van med min mini pc.
Men va in till valbo idag med mamma och passa på att lämna in den på lagning då. Den har blivit så himla varm efter bara 10 min, så varm att man inte kunnat haft händerna på den för det har bränts. .  Den kan inte må bra:)
Men skulle ta 2-4 veckor :/ Tur M har en dator också ;)
Lämna även in vågen som ja fick i julklapp... den visa 7-9 hg mindre än andra vågar. Å jo jag har kontroll vägt mig :P Plus att den verkar ha en intervall på 4 hg. alla vågar ska väl ha en intervall på 1 hg ? :D sjukt annars.
Fick iaf byta till en annan, lite dyrare men förhoppningsvis bättre våg.

Handla även födelsedagspresent till pappsen. Ska dit i morgon kväll och fira honom.

Å M är i väg på match och ja sitter och kollar på Lets Dance nu bara.. är så trött!!!!
Blir nog en tidig kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback