Längtan

Idag hann vi inte långt alls med innetaket :/ M skulle åka i väg halv sju på träning och jag har ingen lust att hålla på själv och sätta upp taket.
Är för den delen väldigt trött idag och har inte orkat gjort mycket ikväll. Känns som jag skriver ofta att jag är trött och inte orkar göra något.
Ja har iaf orkat lagat mat i kväll hehe, pasta, falafel och morötter vart det på menyn. Ingen höjdar mat direkt men de går fort iaf.

Nu längtar jag till helgen. På fredag ska jag på deby mellan Alba-Aston. Hejja Alba ;)

I morse när ja gick upp så va de mörkt i huset...
Va tvungen att tända lampor för att se vart jag gick. Så nu står det inte på fören de är vinter :)
Läääääängtar till julen tills dess att man får pynta och dricka glögg, baka lussekatter, köpa julklappar och gömma undan m.m. Guuud va mys. Ge mig jul nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback