10 veckor

Inte gick nattningen nå bättre i går heller. Vi gav mat vid tio och då somna hon i Marcus knä men så fort vi la henne i spjälsängen va hon pigg som en mört.
Låg och prata med sängmobilen länge länge... till slut vart hon kinkig men så fort vi titta ner i hennes säng så börja hon skratta å flina så lite uppmärksamhet va allt hon ville ha :)
Hon fick komma över i vår säng ett tag. Och då bara flina och skratta hon hela tiden så det vart inte kväller fören 01 i går heller. Och vakna vid 8 för mat och somna om till 11.40 IGEN. 10 timmar utan mat första sovpasset alltså.... Duktig på att sova våran lillskrutt.

Idag har jag försökt mig på att få lite fina kort på henne som man kan framkalla. De verkar ha tagit musten ur henne (mig med för den delen) för nu sover hon middag sen två timmar tillbaka.

Sitter och väntar på att Marcus ska komma hem så jag får ta mig ut på en springtur. Va ut i lördags på en liiiten tur, 2, 36 km endast. Jobbigt va det men de gick framåt i alla fall :p Känns att man har extra vikt och att kroppen är helt otränad. Nu har jag något att slå idag :)

10 Veckor blir lilla frö idag <3


Ligger i mitt knä och sover.

Världens finaste. Sover så djupt ena stunden...



... och är klarvaken andra :)



Kommentarer
Postat av: Gaabbe

Skönt att ni får sova och vara pigga och glada ;D Jag ska i vilket fall vara ledig på fredag men jag tror inte vi klarar målet för att kunna få vara ledig. visar sig. Ska bli underbart med lite ledigt nu ;D kraam

2011-12-21 @ 08:00:04
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Sötnosen =) hehe jag vet inte om ja skrev men hon sover bättre och bättre.. brukar somna mellan 19:30-10:00 och sover iaf 5 timmar =) sen mat och sen är det lite olika allt från 2-4 timmar =) vad söt hon är lilltjejen=) har hon vänt sig nåt mer nu? wilda försökier men det går sådär.. lite baktung =) god jul!

2011-12-21 @ 17:40:51
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon är så himla sööt ! Å så stor hon har blivit, nu är det där nyfödda utseendet borta och hon börjar få sitt "egna" utseende :)



Ja visst är det där lustigt..de kan snusa o sova så hårt för att en sekund senare slå upp ögonen o va klarvakna :)



Tack, God Jul till dig o familjen också :)Å förresten, du är Så duktig med springandet !!

2011-12-21 @ 19:43:07
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback