Fått paketet idag

Idag kom mitt paket från Jollyroom.
Filten va jättefin i färgen men väldigt hård eller vad man ska säga men efter en tvätt så kanske den blir bättre.
Gravidkudden ligger jag med i soffan nu, den är superskön att lägga mellan knäna och även vila huve emot om man ligger på sida.
Kan även användas till stöd till bärbara datorn om man vill ha den på magen som jag har nu :P
Har hittills sovit med en kudde mellan knäna för tidigare har benen vid knäskålarna skavt mot varandra på nå konstigt vis om jag inte haft något där. . . Låter kanske knepigt haha :D
Men nu ska jag inviga denna kudde i natt så får vi se om inte detta funkar bättre.



Kommentarer
Postat av: sara

Ja vi har ju väldigt kort namn på Max så de passar väl bra med ett till kort.. Jag har alltid viljat ha en tilde eller en miranda, o miranda passar ju för att det är M men då är det lite längre, så vi får se :D om jag ens får en tjej:P



ja, filmen va jättebra, lite tragisk men bra :)

2011-07-18 @ 22:41:51
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback