Städning och shopping

Full fart hela dagen och det får mina fogar sota för nu.
Efter fönsterbyten i helgen så kändes det som det va på tiden med en storstädning så jag har städa huset idag.
Skrubbat överallt, kröp till och med på knä ett tag och torkade listerna men de vart för jobbigt så de slapp undan med bara att bli dammade idag.
Jag var helt klibbig av värmen när jag höll på med tänkte att det va lika bra att få det överstökat när jag endå va så ofräsch :p
Sen vart det en dusch och mamma kom och hämta upp mig för shoppingtur.
Å gud så mycket sött jag har handlat till bebisen... Mössor, vantar, tossor, byxor, kabelstickade strumpbyxor, en stickad heldress bl.a.
Hittade tyg till skötbordet också så jag ska ta och sy det någon dag. Rosa med vita prickar, så otippat :p '

Jag hitta en jacka på rusta till mig själv för 124 kr, fynd :)

Jag köpte en svart.

Va helt slut när vi kom från valbo, så vi åkte in på ica maxi och handlade nybakat bröd och åkte hem och åt det till kvällsmat.
Nu ligger jag på soffan och har ont :( Hoppas på att det är borta tills i mon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback