Midsommarhelg

Vi har haft en trevlig & lugn midsommarafton i år så klart:)
Vi va bjudna hem till marcus föräldrar igår, de började med att spela golf men jag va för trött för att gå upp halv nio så jag sov vidare när marcus åkte i väg.
Gick upp och klippte gräset och tog sen en dusch. Började pova klänningar, höll säkert på i nån timme för INGET passade. Hittils har jag tyckt att det vart roligt att klä sig och fint när magen syns men inte i går.
Vad jag än provade så såg jag ut som ett vandrande tält!! Gav upp till slut och tog min blommiga långklänning i alla fall. .


Åkte till forsbacka runt halv tre och där vart vi serverade lunch sen åkte vi traktorvagn in till trekanten i forsbacka och kollade på firande runt stången. Vi stod och kolla på, tills nästa år har vi en egen liten å dansa med på armen ;)

Sen på kvällen vart det 2 kubbmatcher, står 1-1 mellan mig/marcus och marie/lasse och vi måste spela avgörande en annan dag.

Åt massa gott grillat sen på kvällen och satt ute med filter och prata fram till tolv när vi gav upp för vi va så trötta och åkte hem och sov.

Idag har vi poat här hemma och snart ska jag slänga mig i duschen så kommer josse å hälsar på ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback