Födelsedagsfirande

Hela dagen i går gick åt till att fira min och Marcus födelsedag.
Egentligen va de ju Marcus födelsedag i går men eftersom jag fyller i morgon så slår vi ihop det.

Marcus fick öppna min present på morgonen, han fick en tv till sovrummet. Han klagar jämt på att jag följer så mycket saker på tv som är samtidigt som han vill se annat så nu får vi sitta på en varsin våning då hehe :D
Sen gick vi ner och började med maten vi skulle bjuda på.
Vi gjorde pizzaslice, en tacopizza och en hawaii/mozarella pizza och till det hade vi tre sorters sallad och två såser.
Det vart uppskattat av gästerna men det är jobbigt att hålla mat varmt till så många personer.
Tror vi va runt 24 personer.

Fick jättefina presenter :)
Visar några av dem. .




Är helt kääääär i dom här fina bunkarna från IB Laursen.

Både snygg och bra dammsugare till köket.

Charmig korg att ha kuddar å filtar i.

Förkläde att ha när jag bakar med min blivande kitchenaid ;) haha.

Bäddset

Fick en fin poncho också men den får jag spara tills magen är borta för jag ser ut som ett tält i den nu ;)
Fick även prenumeration på Vi föräldrar, prengar till klippning och bidrag till kitchenaid.
Gud, säger som vanligt att jag alltid får föör mycket presenter! Men jag är jättenöjd med det jag fått ,
TUSEN TACK :)


Har ju en present kvar som jag får från Marcus i morgon på min födelsedag, spännande :))


Kommentarer
Postat av: gabbe

guud vad fina pressenter =) nästan så jag ana vad du skulle få ;D den där nätkorgen har jag flundrat på å fint att ha brevid soffan ;D

2011-09-11 @ 20:31:19
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback