Längtan

Hela dagen har gått åt till att greja i köket men allt går i slow motion för mig med armen.
Men det kanske är lika bra med tanke på blodtrycket. Mycke krämpor/gnäll  nu känns de som.
Är hemma själv ihelgen också då Marcus är på innebandy i Finland men sen när han kommer hem så har han två lediga veckor så då får vi passa på att försöka få lite gjort.

Känner att man vill ha så mycket klart innan bebisen kommer samtidigt som man ska vila och ta det lungt.
Det går inte riktigt ihop just nu.

En bild på magen i V 36. I morgon går vi in i V 37 :)
Nu känns det verkligen som att magen skulle kunna spricka.
Huden känns så tunn så man känner bebisen så himla tydligt när man lägger handen på magen.
Varenda blodådra syns på magen nu, blå streck överallt.
Ännu inga bristningar på magen men vågar inte ropa hej ännu.
Jag tycker allt känns så spännande, har fått frågan om jag är nervös inför förlossningen men jag är inte de (än iaf) jag vill bara att det ska starta. Så klart kommer det göra ont men jag vill vara med om den upplevelsen.
Men skulle det bli kejsarsnitt så skulle inte de göra något heller.

Läääängtar ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: gabbe

fiiin mage =) om du inte fått bristnigar nu så slipper du dom =P... jo jag menar dom på köp å sälj ;D

2011-09-03 @ 22:24:09
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback