Thildas och min dag :)


21 Maj och i dag har jag och älsklingen vart tillsammans i 3 år <3
Hoppas det blir massssssssa fler år! Älskar dig.
Bästa sambon & bästa pappan <3


Väldigt lika varann på de här kortet :)



Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att hon är MIN! Att hon är våran älskling, de värdefullaste och finaste vi har.
Kommer aldrig sluta tjata om hur underbar hon är :)

Så goo så jag vill bara pussa sönder dom där små kinderna!!
Ååå jag älskar tapeten i Thildas prinsessrum:)

 

Satt ute på altan och lekte men de va inge vidare idag :P

 


Har satt ut lite blommor idag. Får hoppas dom överlever nätterna bara.
Ska handla mera och fylla amplarna med och blomlådorna men behöver rätt mycket blommor så vill gärna hitta nå bra pris. Nån som har nå tips vart de har billiga pellagoner?? Å andra fina blommor:)









Kommentarer
Postat av: sara

vinnersjö ska ju va billigt.. min svärmor åker alltid dit och jag har tänkt åka flera år men de blir aldrig av :D

2012-05-21 @ 21:28:38
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Gud så fint du skriver man blir ju tårögd :) hi hi har du nå planer för lördag?

2012-05-21 @ 21:59:25
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Coop har billiga pelargoner 4 för 100:- sen har du ju de här stora växthuset i storvik gustavsäng eller var det heter. Tror att dom har rätt bra priser.

2012-05-21 @ 23:08:06
Postat av: Gabbe

skrev till dig i går om lördagen =)

2012-05-22 @ 07:50:41
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Evelina

Horndals blomsterträdgård har super bra hemodlade blommor, mycket fina pelargoner och helt okej pris :)

2012-05-28 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback