äta sova jobba dö..

..Så är det verkligen, är så himla trött på mitt jobb! Eller alla på jobbet har lessnat ur totalt efter semestern.. ingenting som är som det var förut, inget funkar och motivationen ligger på 0. Skulle så gärna tacka ja till i prencip vilket jobb som helst nu känns de som, funderar även på att utbilda mig till något men då är det de där med vad vill jag bli ? och sen de att leva på halva lönen av vad jag är van vid..

.......

Madde har nyss vart här å jag har klippt hennes hår.. så får se om hon kommer med vintermössan till jobbet i mon ;p
Hoppas inte !
Ligger och väntar på att Thomas ska komma hem så ska vi åka in till Gävle och gå runt lite på Cityfesten.
Vi var även i Gävle i går och planerade lite för utlandsresan som de är tänkt vi ska åka på i september. Ska bli så himla skönt. . fick tillbaka lite på skatten idag så dom ska jag sätta undan till resan.


Föresten skulle de vara kul och veta vilka ni är som läser min blogg.. skriv en rad :)

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jag läser, men de vet du ju redan! =) Jaa de ska bli så härligt med sol o värme!!! Hoppas vi ses på fredag!! Puss o Kram

2007-08-08 @ 22:56:35
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback