Buh!

Söndag och längtan efter jobbet är stor eller så inte :) Men går betydligt lättare att ta sig till jobbet nu när man har komm in i det igen än vad det var första veckan efter semestern när jag mest ville linda en telefonsladd runt halsen och hoppa från ett fönster.


Denna helg har jag inte gjort mycket alls.. både freda och lördag kväll har jag tillbringat med mig själv hemma i soffan, fredan va ja så himla trött så då var de bara skönt att få vara hemma. och lördan var vi in en sväng till köpis, va meningen att ja skulle handla några saker på ikea då men så blev det inte =P Vi har inte plats helt enkelt så det får vänta.. köpte iaf en ny diskborste å servetter..
Hittade även snygga jeans på Gina och 2 baströjor å smycken på H&M, ja som inte skulle köpa kläder  på ett tag men kunde inte låta bli byxorna..
Vi skulle ha ätit nå gott på Ikea också men tiden räckte inte till för vi skulle i väg på match i valbo också så då vart de donken.

Va sen meningen att ja skulle ut på krogen på kvällen men när ja kom hem så var ja inte alls på humör å magen gjorde ont .. plus att inga kläder passade som vanligt när man ska ut. Vill att det ska komma lite nytt i affärerna och så vill ja ha en BRA lön igen. men nästa månad så kommer nog den,

Har köpt ett halsband åt Mille idag .. läderhalsband med nitar på .. tuffingen! :)

Va nyss hos Rosie och åt kyckling & ris , mummaa. :) Ne nu ska ja betala räkningar å sen är det Beck.

Kommentarer
Postat av: Sophy

Heeej! Joru, nog känns de i kroppen allt..men som tur va hade vi vilodag igår, så idag kanske man har lite nya krafter igen..haha! Jaa, jag har inte direkt vart duktig på att uppdatera..men jag har inte tid (eller ork;0) Helt enkelt tror ja..haha har alldeles föööör mycket att skriva om..hihi!! Men snart så, jag loovar..;0) Ha de så bra!! Puss o kra,m

2007-08-27 @ 11:06:27
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback