Du är en 0 och jag din..

Vilka människor det finns, jissees ! kors i taket å dra mig baklänges hur ska detta sluta !

Ringde sandvikenhus idag om lägenheten som vi hade hoppas på att få men icke, vi ligger på 4:de plats så det är inte å stor chans att få den , Skit. Så nu är det bara att börja om och leta igen.

Snart löningsfredag, ska åka in på lördag till köpis och göra av med lite pengar. Har sett några grejer i Ikea katalogen jag vill ha och kläder behöver jag.. men ska fasen inte köpa några förens ja gått ner 2 kg !
Känns som 2 kg inte är nått men verkar helt omöjligt ju , har till och med börjar gått långpromenader med mille före jobbet och så äter jag frukost på jobbet så blir jag inte så hungrig innan lunch.. och varje (nästan varje iaf) rast på  jobbet så är vi ut och promenerar  och sen blir det en kvällsprommis med Mille också ..Så när ska det börja ge resultat?!?


Nu sovis


ღ R.I.P. Firre  :( 

Kommentarer
Postat av: Joséfine

Nu har jag hittat hit! Kom på att du hade ju blogg :P
Va har hänt me lilla firre... :(
Du måste komma in å hälsa på mig på jobbet på lörda om du ändå ska till köpis! Det tycker jag ;)
puss puss

2007-08-22 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback