Jouren

Sitter på jobbet nu och har jouren,å magen kurrar efter mat. Tänkte fördriva tiden lite med att skriva ett inlägg..

Har börjat kollat en del på utbildningar jag skulle kunna tänka mig. Funderar lite på massage, pedikyr/manikyr eller kanske frisör. Men frisör ligger på flera år, men och andra sidan är man nästan garanterad jobb när man är klar medans om man går en massage utbildning så finns det från 4 veckor och uppåt.. Men då lär man nästan öppna eget sen, men en sån utbildning kan ju alltid vara bra för man kan ju komplitera och så kan man massera lite på sidan om också.. Ne va svårt ! Snurrar i huvet på mig för ena stunden vill jag verkligen en sak och sen nästa så vill jag helt tvärsom. 

Bara 5 timmar kvar av den här arbetsdagen iaf ,  BARA. hah, tur man är positiv. När jag slutar ska jag iaf ner till mormor och morfar en sväng och sen ska vi åka på Alba match i Falun. Kul och kolla innebandy, det var ju ett tag sen sist. 

I mon blir det iaf en sväng in till Cityt och dricka lite cider i något öltält.. cidertält.. Ska passa på att äta någon god mat också! 

 



 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Näe ja vet, folk är på tok för dåliga på att kommentera..Suck! Åå ja gå massageutbildning...då kan jag boka in dej på massage en gång i veckan!! =)

2007-08-09 @ 12:45:10
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback