Die, die my darling - Metallica

Jag har nyss skjusat in Thomas till gävle och vart in en sväng på Jysk och köpt lite småplock.
Så nu ligger jag här i sängen och funderar på vad jag ska göra..antagligen ta en låg promenad med Millepojken så han får röra sig lite (och jag också) och i kväll då?! har laddat upp med både vin och cider som står på kylning så jag hoppas det blir utgång.
Får se vad carro säger..

Va in till valbo i går också, skulle handla kläder och en del julklappar tänkte ja men kom hem med kläder bara. Ja vill köpa klart julklapparna så man slipper stressa med det sen men finns vissa jag inte har en aning om vad jag ska köpa åt, ja som tyckte ja hade rätt bra koll. jo men tjena.


Nuu kom jag på vad jag ska göra , jag ska SY !
Farväl !

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaa våran rann ju också ut i sanden...vi har ju bott här i ett halvår nu så vi lär ju absolut lägga ner våran!!
Ingen aning vad vi önskar oss ännu.. ska filura litegrann..så får ni också filura!!
Ha de så fint! krmakram

2007-11-24 @ 19:55:27
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback