Skriva lite om helgen

I torsdags va ju jag och Thomas till sthlm och shoppade och när vi satt och käkade så kom jag på att jag nog skulle åka upp till stugan med mamma och pappa på fredan. Eftersom thomas skulle vara borta hela helgen och carro, jossan och frida va i sthlm så hade ja iaf inte haft något att göra hemma.
Så på freda eftermiddag kom mamma och hämta mig och så åkte vi upp till Dalarna. Va tänkte att vi skulle sola och slappa men regnet bara öste ner.
På fredan hade vi en liten kräftskiva iaf, jag åt kanske 2 kräfter och 1 räka innan jag gav upp och tog en macka i stället. Att sitta och gegga så där är inte mig grej:) Sen tog vi en kvällspromenad och leta lite svamp. Sen va de nattinatti vid 10 tiden:D De tar på en att vara där uppe hehe.
På lördan så va de morgonpromenad som gällde, vi gick kanske 5 km men tror vi va borta i ca 2 timmar eftersom vi stannade i 3 gårdar för att Hejja och för att Mille skulle få leka med hundarna. Va fem stycken hundar där uppe som han lekte med. Bla en super söt liten mjuk blandishund som ville sitta i knä på mig hela tiden, vart kääär i henne!
Iaf på vägen hem plockade vi massa smultron som vi sen hade till pannkaka. Mums. Och på kvällen vart de lite vin. cider och kortspelning. Sen på söndag va de bara att packa i hop och åka hem eftersom de fortfarande regnade och de inte finns något att göra förutom att kolla tv där uppe då. 
Hemma i sandviken så bjöds de på tacos och Phase 10 med Thomas, Marcus och Sara. Sen hyrde vi en film och köote gotta och sen var de sängen som gällde. Kunde inte somna bara för jag tänkte på att jag skulle upp och jobba och för att man ställt om dygnet lite nu på semestern också men man kommer väl fort in i det igen.
Nu ska jag gå och äta tacosmatlåda!
Tjing
/E  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback