Älskling

Har nyss kommit från Gävle, har umgåtts med josefiiine ikväll... vi va på bio på Jiddra inte med Zohan eller nått sånt. Kass film lär jag säga, men ibland va de så dåligt så man skratta endå. Efter bion gick vi hem till jossan å kolla tv å möla lite chips sen när ja skulle åka hemså vart ja så himla mörkrädd haha. Gasa som bara den för jag ville komma hem fort :D Hatar mörker ! :) Men annars så va de en riktigt trevlig kväll med slapp och struntprat tillsammans med blondinpuppan.. =D   
Men nu ligger ja i sängen å myser med magvärk av allt godis å skräp.

Idag har vi vart över till storvik och hämtat hem våran älsklng också så vi har myst en massa idag eftersom vi har saknat varandra så mycket nu under tiden han vart hos mormor och morfar ;) De e så klart Mille jag menar hih.

Nu har Simon och Sofies bebis kommit åssåå.. Noah :) så sött. Grattiis till er båda! Hoppas vi snart får träffa underverket;)


Nu ska jag nog ta och bädda ner mig, klockan e ju massor.. Den här tiden är inte jag van att vara uppe till hehe.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback