Bränd

Har vart och solat idag också, bättrat på den röda färgen lite ;) haha . .ne men nu börjar de faktikst övergå till brunt, härligt!
Vi va ute på hedåsen jag, thomas, sudden och ljunkan. Men de blev bara nån timme för vi kom ut så sent. Vi va ut till årsunda först och hämtate Thomas badbrallor och badade Mille och sen va vi ner på campingen och hälsade på Majsan och Kurt. De ville hejja på Mille :)

Thomas och jag har precis käkat grillat och som vanligt så blir jag trött efter maten så jag passa på att läsa lite bloggar.
Så får vi se va vi  hittar på senare.

Imon fyller min blogg 1 år weiihh :D

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratulerar till en sådan stor dag ;)

2008-07-28 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback