F-head

Har nyss färgat håret.. ask mellan blont typ skulle de bli men de blev lite mörkare :) Men de går ju ut efter några tvättar.. måste blåsa och platta håret sen å se hur de verkligen blev men de känns bra iaf :p
Kanska ska färga löshåret också ... gillade inte att ha löshår i när jag var så ljus.. kände mig som en bimbo eller nå:D haha. Men nu skulle jag kunna sätta i de igen :)

Idag har mamma,pappa, bror, mormor och morfar vart här på fika. Jag fick en jätte bra styling mousse av mamma och lite kläder och ett par solglasögon. Tack mamma, så snäll!!
Jag fick även blommor och en massaaa hallon av mormor som jag ska ha när jag lagat pannkaka..mums :)
Hon lova även att jag skulle få komma nån dag och äta glass och varma hjotron.. finns de nått godare ?? Ne :)

Morfar berätta även att han har fått kol :( hemskt.. men jag vet inte riktigt vad man ska säga..ibland blir jag så arg för att han uttrycker sig så dumt. Varför ? Antar att han inte mår bra själv så att han på nått sätt tar ut de på andra i bland.. eller jag vet ingenting egentligen han är inte samma person som han en gång va iaf. Och jag tycker synd om både han och om mormor som lever med han och om mamma och om mig själv för att han är som han är nu och inte som förr..

Nog om de nu tråkiga, imon ska vi til stockholm och shoppa iaf :)


/E


Kommentarer
Postat av: carro

vadå fördomar mot blonda ;P det e ju brunetter som vill bli blonda som är bimbos ;)

Grattis på namsdagen. hoppas du får en fin dag i stockholm. åker dit i kväll jag med!! puss

2008-07-31 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback