Semester

Nu är de 3 ½ h kvar till semester. Sitter på jobbet nu och tar de lungt... inte mycket rusning idag och vi är 5 stycken hära..

När jag slutar så är de SEMESTER 3 veckor som gäller. Jag ska hem och hämta resväskan ikällaren och sen packa den och städa upp hemma. Linda och Erik ska ju bo hos oss under tiden vi är i Göteborg så slipper Indra va hemma själv. Men vi måste väl städa upp lite innan vi åker.. känns som ett bombnedslag nu.

Ska springa över till specsavers idag och kika lite på brillor också. Hoppas jag hittar några snygga.. har ju beställt linser men skulle vilja ha ett par snygga glasögon också.

Imon 06:30 far vi mot gbg ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Katarina

När du ska köpa linser nästa gång så vill jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs billigast. Det kan nämligen skilja mycket mellan olika butiker :)

Skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-14 @ 09:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback