Storvik

Har vart  i storvik hos mammsen och pappsen nu på eftermiddan. Jag tog med Sushi dit som vi käkade.. GUDOMLIGT. Lätt min nya favvorätt. :) Tog bara 6 bitar tyvärr, nästa gång ska jag ta 8 i stälet.
Mamma jag och Mille tog en sväng på storvik och sen käkade vi lite glass med hallon. Mumms.
Sen ringde mitt fyllo till pojkvän och ville ha skjuss hem ifrån årsunda.. han hade mått "lite dåligt" hehe så  nu har jag skickat in han i duschen å sen ska han äta så vi inte väcks av några otrevligheter inatt :D hehe.
Fast kanske bättre å inte äta då iof ? jaja.

Vi har även vart hem till Sofie, Simon och Noah idag. Stod och hängde på låset direkt de kom hem från BB kändes de som. Vart lite tårta och lite gull med Noah men han ville mest bara skrika när jag hållde i han så då får man lite panik : )

Imon ska jag sola med mamma i storvik å sen ska vi plocka svamp och göra kantarellmackor. (Om vi hittar nå svamp då:)
Ska även hämta ut mina linser imon.. får se hur de går att få in dem..

Nu sex and the city

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback