Strålande sol

Idag vill jag ut till Hedåsen eller högbo eller nå liknande och sola.Har skickat ett mess till Carro så får se om hn är sugen på å följa med. Solas ska de i vilket fall göras. Men ska börjamed att ta en promenad med Millisen.. om de inte är allt för varmt för då blir de bara en kortis.

Igår va jag och Thomas i väg och spelade tennis.. vi spelade i 20 min kanske. Jag va så irriterad på att mitt rackert va värdelöst.. för liten, för kort och dåligt nät. Iof kosta de inte spc mycket heller så  man får väl inte så mycket bättre men inte hade ja nån sån koll när ja köpte de där :)
Efter tennisen åkte vi i väg och tvätta min bil i Bj och solade lite på gräsmattan (tänk om man hade hus med altan och gräsmatta!!!) Vi tog även en tur i mats cab å åkte en sväng å köpte glass på donken.

Runt tre tiden begav vi oss hemmåt och duscha och dona lite sen gick jag och mötte Frida och Jossan. Vi gick ner mot stan och kikade lite i affärer och åt även lite mat på den nya italienska restaurangen. Gott tyckte jag iaf. Bakad potatis med räkröra.. vad annars..
Vi gick bort till Dollarstore för att ja skulle köpa fejk foppatofflor men de fanns dock bara som max storlek 34 så de vart inget. :/  Till slut tog vi Ica och köpte gott å sen gick vi hem till Frida för att spela gitaurr hero och  vila fötterna. Men sen fick jag för mig att vi skulle ta en till promenadså thomas kom ner på stan med Mille å sen gick vi alla en vända till :) De va en bra motionsdag igår alltså:)

Nu ska jag ta på mig gåskorna och sen ta en sväng. Måste nog sminka till mig första också.
/E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback