Sunshine

Underbart väder!! Jag och Carro och legat på hedåsen och solat idag.. jag ser ut som en polkagris , vit där bikinin suttit och rödbrun på resten av kroppen:) Vi var där i ca två timmar och solen tog så himla bra. Va i och doppade fötterna men vattnet va alldeles för kallt för att bada.. jag brukar inte vara någon badkruka men de får vänta med att doppa sig tills vattnet blivit lite varmare.

Jag och älsklingen har nyligen vart och stor handlat för helgen. Jag har lagt fläskfile i marinad och gjort i ordning en sallad tills i kväll. Vi ska till Bj och grilla med Simon och Sofie. Sen i morgon bär de av hem till Carro med "nyförvärv" och så ska vi grilla där. Gott med grillat ! Sen blir de nog en hel del vin och cider i mon också. De är ju gott de med :P

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback