Äntligen

Äntligen går de att uppdatera här igen (:

Helgen har varit slappare än nånsin.. Vi har solat och badat varje dag.. och mer än så har vi inte gjort typ. Vi har haft nya digital kameran med oss så jag tänkte ja skulle slänga in några bilder..

donkenmat på vägen upp, jajjemen       

Idag har jag hunnit med en del, började med att jag ställde klockan på tjugo över åtta för att gå upp och besiktiga mamma och pappas bil. Där jag fick sitta och vänta i en timme men den gick igenom iaf. Sen på affärn för att köpa blondering till löshåret som jag har fått för mig att färga :) Å så åkte jag hem och åt frukost.. tänkte sola lite på balkongen men de blåste så hemsk så jag åkte in en sväng till valbo och fick med mig en hel del grejer hem. Skorna som ja letade efter i sthlm stod där som sänt från ovan.. ett par kvar, storlek 36. Hur ofta händer de ?   Ja hitta en lampa på hemtex, linne och skärp på gina och ett armband och litesmåplock på hm.

För övrigt så är de dom vanliga tankarna som snurrar i huve hela tiden... Jag blir galen på mig själv och på att jag tänker för mycket. Har till och med börjat tänka på ett nyttgammalt alternativ nu.. Ja mår inte bra som de är nu iaf. Hatar att inte veta. Vi får se va som händer..

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback