Inge mer slit

Idag va de jobb först som vanligt som gällde, har haft fullt upp hela dagen. Men de är skönt när man har något för sig hela tiden för då går tiden undan.
Efter jobbet åkte jag till Storvik till mamma och pappa. Käkade kycklingsallad och sen klippte mamma mitt hår, nu har jag kort hår hihi. Men de va behövligt, va så himla slitet så känns skönt att de är fräsch nu:) Men de är kort men jag vänjer mig nog och om inte annat så växer de ju ut igen!

När jag kom hem så tog jag digitalkameran för att åka till Ica och byta och de fick jag idag :) Men va tvungen å ha kartongen med så fick åka hem och hämta den.. ja försökta förklara att ja kunde ju ta bara en ny digitalkamera utan kartong så kunde de behålla de sladdarna och min gamla kamera men ne de gick inte sa han ... haha ..vilket de borde ha gjort tcker ja =)
Men nu har vi iaf en ny kamera så får vi hoppas på att den är bättre.

Snart är de semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback