Midsommardan

Jajjemen, deö är idag de! Pigg som en lärka är jag .. inte ett dugg bakis. Så himla skönt, men å andra sidan var ja ju knapptpåverkad i går heller.. drack 1 vin och 5 cider men de var på så pass lång tid så jag märkte inte av de. Andra bullar blir de möjligen i kväll då vi ska till hammarby.. årlig tradition nästan.

Dagen igår var iaf bra, började med att vi åkte båt ut till stugan i Årsunda och där åt vi och åt och åt och så lekte vi lite där emellan och gick tipsrunda. Drack lite gjorde vi också :) Sen åkte vi vidare med båt till Strandbaden och där var de väl ingen höjdare  kan jag erkänna men vi träffa en heldel mysiga människor. Mysigt med båt sådär.
Vi knäppte en del bilder men de kommer upp en annan dag.

Thomas och jag vaknade halv tolv idag, då tog vi en promenad till Ica å sen blev de donken mat, jag köpte 2 "snack wraps" men fick bara i mig en och ja blev tokmätt, de tog emot att gå hela lååååånga vägen hem sen kan jag lova.
Nu ska jag snart börja ladda om för i kväll .. in i duschen och sen styla om mig. Måste hämta lite tvätt om en stund också som förhoppningsvis hinner torka så jag kan ha nått av de ikväll..

Tack för en trevlig midsommar !
/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tack själv för en trevlig midsommar..=) Mm Strandbaden va väl ingen superhöjdare direkt..lite väl mycket fulla småbarn..;0)

Har lagt ut en jättefin bild på dej på min blogg, så du vet..=) Gillade bilden supermycket!



Ha de så roligt ikväll!! kramkram

2008-06-21 @ 15:54:27
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback