Onsdag

Imorgon åker vi till landet.. Blir borta tills på söndag. Jag ska bara slappa, sola och äta gott. De är första lördan jag är ledig på tre veckor nu..

Idag skulle jag vart ledig också .. hade lovat att besiktiga bilen åt mamma å pappa och även jobba på mammas jobb,  hade ställt klockan på tjugo över åtta och fem i halv ringer jobbet å vill att jag jobbar öppning till stängning..  Men de är ju skönt att få jobba. Men drygt när de är oplanderat. Blir nog jobb både i dag och i mon som de lät. Och de är bra :) Jag är iaf så himla solbränd sen igår så jag kan inte vara i solen nu på nån dag. Tills på fredag går de nog att broncha lite mer.

Ihelgen då .. helgen som var vart de jobb och sen utgång på lördag med carro och hanna. Tror vi besökte varenda pub i sandviken gånger 2 innan vi till slut gick till krogen som alltid är värdelöst. Ska nog sluta gå ut på krogen å bara gå ut på nån ub i stället..
Som vanligt laddade vi upp med singstar.

Fick tillbaka på skatten igår också, ska läggas undan till en utomlandsresa ;)

/ E

Kommentarer
Postat av: Tina

för att jag känner igen din stil=) det är jag som har skrivit lappen=)

2008-06-04 @ 11:42:04
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: maalin

jag kan följa me på nån "ub" nån gång =) hihi

2008-06-04 @ 22:04:06
URL: http://maalin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback