Taco & Fotboll

Nu åkte Thomas precis i väg till jobbet igen, han har vart hem och ätit lunch.. jag har lagat GI-omelett :P De va helt OK sa han till och med.. Så ikväll blir de färsfyllda paprikor. Mums. 
Till frukost åt jag fil med solroskärnor, linfrön och så va de nå mer frön och ett kokt ägg. Sen efter frukosten tog jag en promenad till Willys och handla lite mer nyttig mat.

Ikväll ska jag äntligen få se Sex and the city filmen med Carro också . Väntar på att hon ska höra av sig och säga att vi ska boka biljetter.

Igår så va de en riktig slapp dag. Tror vi sov till elva tiden å sen låg vi på soffan nån timme. Thomas va ju bakis så han hade nog kunnat sovit bort hela dagen om de inte va för att ja va så rastlös. Så då åkte vi och hälsa på Sofie och när Simon kom hem så ville han ha tacos så då åkte killarna å handla och sen åkte vi till Rosie och där va vi 8 stycken som åt tacos till slut :)
När vi hade ätit så åkte jag och thomas hem till Kim och kollade på fotboll..

Nuuu väntar jag på att posten ska komma, så ja kanske få mitt löshår idag:)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback