å fy

Jag är så sjukt trött nu men vill inte sova nu för då somnar jag för natten. Skulle behöva en riktig sovmorgon i mon men jag börjar tio och jobbar stängning. Helt själv för första ggn också.. Hoppas jag inte sätter igång nått larm eller så.

Men sen så , tor, fre då ska de slappas ordentliget vill jag lova. Ska ta morgon promenader å äta frukost på balkongen om vädret tillåter.

Idag har jag flängt runt valbo / gävle och gjort en grej. Säger vad i ett annat inlägg. Sen åkte jag iväg och masserade. Vart 3 stycken massager och de tar på krafterna. Men de lät som de vart nöjda och vill att jag kommer tillbaka flera gånger. Roligt med uppskattning och att massera tycker jag ju bara är skoj så.

Har ingen  matlust heller, eller jag är hungrig men jag vill inte äta nå mat..tycker allt är äckligt. Förutom pizza å kina mat då men de kan man ju inte äta varje dag.. tyvärr. Vill tycka om all mat, vill att allt ska smaka gott. De enda jag gillar riktigt mycket nu är grillade majskolvar.. kan inte sluta äta de. Med smör och salt på. Mmmmmm!
Kvällsmaten vart en macka och oboy. nyttigt..?

Nu vänta på sista avsnittet av aa.
/ E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Meeen så hemlighetsfull du e tjejen!!! Man blir ju toknyfiken då juh...=) Håller med dej, majskolvar med smör o salt smakar lovley!! =)
Ha de så bra! kramkram

2008-05-20 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback