Dagens

Dagens sämst: Naturpost Sverige är bara jävla skit. Beställde för ett tag sen tabletter som skulle göra att håret växte snabbare och vara bra för naglarna osv. blabla. Men efter ja hade fått första paketet så ringde jag och sa upp abg. Men sen efter ca 1 månad så kommer de ett paket ändå. Ringer då till kundtjänst (är ca 25 min väntetid) och när jag väl kommer fram säger de att de inte alls är uppsagt så om ja inte vill betala fakturan på 328 kr ska ja skicka tillbaka paketet.
OK då gör jag de även fast de är dom som från första början gjort felet med att skicka ut paketet men de vägrar de ta på sig.
Men så idag kom en påminelse på fakturan. 378 kr! Så  nu har jag hållt på å ring på förmiddan till dem . fick vänta i kö i 30 min innan jag kom fram och de sa att de ska plocka bort fakturan. och se kolla även och såg att abg va uppsagt! Nån kompensation vorde ju kanske på sin plats? men ne.
Hör jag nått mer från de där skit företaget så blir ja tokig tror ja. Ska aldrig mer beställa något därifrån, dom har ju verkligen igen koll på sin kunder. Så , beställ aldrig något från Naturpost sverige.

Dagens bästa: Andra avenyn, läste på tinas blogg att man kunde gå in och kolla på avsnitten på svt.se och se iförväg. Och jag har kikat på 3 avsnitt och suttit å grinat så ögonen är alldeles uppsvälda. Himla bra program.
Men nu kommer de som va mest intressant inte att vara me längre, ska inte avslöja nått mer för er som inte sett senaste programmen än.

/ E

Kommentarer
Postat av: Tina

ja visst är andra avenyn bra? och det är ju så skönt att man kan kolla på dom 3 nya avsnitten direkt på internet, slipper man vänta i tre dagar.
Jo läste om att du vill färga håret till blondt. går det bra, eller du kanske inte ens har börjat?

2008-05-12 @ 14:36:00
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: tina

jomen jag har hört att det sliter så mycket på håret?
Jasså okej, ja hoppas att du får det ljust och inte orange då. nja jag vet inte omjag vill ha ljusare jag vill först och främst ha kortare hår och rakare. men det blir ju så dyrt att gå till en frissa. händer idag då??

2008-05-13 @ 10:04:33
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: Tina

nä det blir ju självklart bättre hos frissan. får hoppas på det bästa=) jaha okej, ja jag skulle oxå ha vart ut och gått lite, men jag vet inte vart sen är det tråkigt att gå ut själv.

2008-05-13 @ 10:36:21
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: Tina

jo precis man vill ju ha ett fast jobb innan man brjar dra på sig sådanna saker. jag tror att det finns tvåsmå tvättstuger, en i våran trappuppgång sen i nån annan tror jag. men den här tvättstugan kan man inte skriva upp sig på man går bara ner och tvättar om det finns tid. fast ena maskinen är skit seg.

2008-05-13 @ 14:38:39
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback