Måndag

I fredags vart de grillning och bio som sagt med thomas, grillningen vart lyckad och filmen var helt Ok för att vara en "sån där film". Mysig kväll!

Lördan så va de jobb som gällde, jobbade heldag och efter de vart de mat på donken med Pelle. Träffa även carro där så vi bestämmde att vi skulle hitta på något till kvällen. Slutade med utgång, massa singstar innan bara hon och jag . Trevligt hade vi ..sen efterfest på de vilket inte var lyckat för fem öre. Kom hem runt 4 och sen skulle vi upp 8 för att åka på folk race. Va lagomt pigg då men iväg kom vi och de va riktikgt skönt att bara sitta å kika på race hela dagen. Längtar redan tills nästa gång de är folk race här i närheten.
I sommar ska vi åka i väg och köra folk race min familj och thomas familj. Kul :)

Nu sitter jag på jobbet, jobbar till halv sex idag. När jag slutar så kommer thomas å hämtar upp mig å sen blir de storhandling på Ica.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback