22 Oktober

Jag vill att det ska vara den 22 oktober NU! För då ska jag bli fin i håret ;) Kommer räkna ner dag för dag tills de blir den dagen.. vill verkligen göra nått nytt med håret. Känns som de bara hänger, platt och tråkigt. VIll ha volym!!

För övrig så rullar allt på .. jobbar och tränar. Förutom i dag som jag fuskar.. har vart så hängig hela dagen å känns mig så trött så orka inte.. kanske håller jag på att bli förkyld. Förkylningen går bara runt på jobbet, vi smittar varandra så jag bara går och vätnar på att ja ska bli sjuk. Men hoppas jag klarar mig!

Men i kväll ska jag bara slappa.. jag ska göra Mille lite fin och klippa hans klor och kanske kamma lite.





Kommentarer
Postat av: Madde

Du får se sedan ;)

2008-10-03 @ 08:06:36
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback