ARG

Jag är arg, ja tror ja måste gå å få hjälp med att lära mig att sluta vara arg på saker så länge.
Men suck. Vi hade tävling på jobbet, den som sålde flest bredband på en månad. Vi var några stycken som låg på 2 stycken / var sen så hade jag en återkomst på ett abg så då sa jag att får ja in den vinner väl ja, right? Ja sa vår coach då. Så fick jag in det men då vann jag iaf inte för Tina som jobbar halvtid vann. Inte för att jag missunnar henne att vinna det men Nicklas sa att det var FLEST bredband / månad som vinner.. och han sa även att får ja in ett till så vinner jag.
Om de nu hade vart en biobiljett som pris så hade de väl inte vart hela världen men nu va de 500 kr !!! SUCK! Blir så trött på han så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Nu vet ja att jag kommer gå och irritera mig på det hära över helgen också.

Madde grjode sin sista dag på jobbet idag också.. tråkigt!! Vem ska jag nu dryga mig på ;P ??
Men hoppas de går bra för henne!! Lycka till å vi får styra upp nått framöver så vi ses endå!

Tror jag ska ta och hoppa in i duschen nu och sen leta på lite slappa kläder. Tror det blir tacos och cider i kväll med Mattias och Mathilda.
Imon ska vi hem till Kim och hans brud och dricka å sen tror jag det blir krogen! :)

/E

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, jag saknar dig redan :(

2008-11-01 @ 12:06:50
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: du vet

jäkla niklas vettu usch vad trött jag är på honom... blääääää.

2008-11-03 @ 09:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback