Äta bör man

Äntligen är den här veckans jobb över :) Gud va de är skönt att få gå hem från jobbet på fredagar å veta att man har helgen framför sig och att man får sova ut och bara vara.
Dagen på jobbet idag har väl mestadels bestått av ätande, vi fick världsgod smöråstårta på tiorasten och sen blev vi bjudna på lunch .. tog en bakad potatis med räkröra som vanligt men de smaka skit rent ut sagt... undra va sjutton dom hade gjort egentligen.. borde ringa och klaga! I vanliga fall äter jag, Gabbe och Jessica på Hanssons 1 ggn / veckan och då är det ljuvlig men idag smaka deras mat inte alls gott .. Hoppas det var en engångsföreteelse!

Efter jobbet så kom mamma hit på en fika, kaffe och pizzabulle och på de så åt vi en chrispy chip kaka (lr vad dom nu heter). Jag har ju fått nojja på att baka så jag bakade pizzabullar i går och kakor i förrgår:) Får se om de blir nå mer i helgen. Fast de måste ju ätas upp så jag får plats i frysen.. så ni är välkomna på en fika ! :) Frida va här i går och fika lite med mig.. trevligt trevligt!

Jag ska ta och fixa till mig lite och sen ska vi in till Church street! Jag , Josse och Frida... MERA MAT :) haha.
Men det är ju så sjutk gott så det ska nog gå i! Blir  bantningskur i mon tror ja ;) Ne, men träning iaf.

Trevlig helg!!
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback