CHURCH STREET

Igår kväll firade firade vi mamma. Dom kom hit vid sex å så satt vi å drack å åt lite tilltugg. Vid åtta tiden åkte vi in til Gävle. Mamma visste fortfarande inte vad vi skulle göra då så vi sa att hon skullle få hoppa bungyjump :D Men när vi kom in i Gävle så sa vi att vi skulle till Chrusch street. De vart en trevlig kväll men Breast of chicken på menyn för  oss alla!

 

   
                                               Kolla in minen på mig när jag ska backa, haha! Den bjuder jag på ;)


Idag har jag inte gjort många knop, jag och Mille va ut på en lång promenad på dagen på ca 1 timme men den tog musten ut mig. När ja kom hem orka ja inte göra nått så jag har legat på sängen å myst med Indra och tittat på tv hela dagen. Skickade ett sms till Thomas att ja va sugn på pizzza, så ringde han sen efter hans match å sa att vi kunde åka hem till Rosie å Mats och äta med dem så sagt och gjort. En god calzone vart det.! Sen visa Sofie mig hur man gör när man ska snygga till bloggen så nu får ni stå ut med att det kommer vara lite olika designer på den tills ja hittar rätt:)


Sovis nu!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback