Förbrännt lite mat


Började dagen med att Frida ringde och väckte mig, jag flög på telefonen coh fick för mig att jag hade sovit över och skulle och jobba :P Va skönt när jag kom på att det inte va så .. Men gick iaf upp och tog en morgonpromenad med henne till Willys för att köpa hem lite frukost. Köpte fil, nå flingor, solrosfrön, linfrön och goda mackor.. Fröig heter dom med massa fågelfrön i som Thomas säger :) 

Efter frukosten satt ja igång med att städa och tvätta! Sen tog jag en kopp kaffe och en kaka och  fick värsta energin. Sockerkick eller koffeinkick? Så jag åkte i väg och träna, men det va inge smart å träna precis efter man druckigt kaffe.. fick ont i magen på slutet.. men jag hann med en hel del så jag är rätt nöjd endå! 

Nu har ska jag gå och hänga tvätt snart å sen ska jag och Frida ta en promenad till affären så får vi se va vi ska laga för mat ikväll. Hon ska ut på Björn Rosenström så jag ska hålla henne sällskap medans hon ska hinka vin och jag ska titta på. Jag hade gått ut om de inte var för att jag inte vill bli bakis i mon för då ska vi till sthlm på High school musical.  
 
Så de blir en lugn kväll i kväll igen.
Igår va vi ut på Chursch street på kvällen och som vanlig så var de sjukt gott. Breast of chicken.. vägrar testa nått nytt.. de kan ju vara mindre gott! Tack Josse för maten, de va en bra present:) 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback