HÄRLIGA LÖRDAG

Thomas och jag har nyss vart ute på en promenad till hantverkarbacken, hämtade hem min bil som har stått där sen i går kväll. Himla skönt att komma ut och att jag fick Thomas med mig :)
Igår kväll va vi och firade Simon som fyllde år. Blev bjudna på jättte god tacopaj och j.p. vin. mums mums.


Snart är de dags för att tvätta å städa upp lite här sen ska jag ta ett långt baaad med ansikstmask och hårinpackning.
Sen skah jag åka över till storvik där vi ska fira mamma, igen ;)

Imon ska jag och Thomas in till valbo Igen, måste fortsätta leta tyg. Har kollat på Owes, Ikea och Jysk men de har bara tyget med starka färger eller massa plottriga mönster. Hade hittat ett tyg på Ikea somjag ville ha men så klart va de slut sist jag var in. Och jag vill sy nya gardiner NU. Vill få lite nytt här hemma.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback