HELT SLUT

Ligger i sägen och kollar på Idol..
Är helt slut i både kroppen och huve. Skulle kunna lägga ner huve och somna på en gång! Ska kanske ta och göra det snart också för ja har inte så mycket vettigt för mig.. Thomas är inte hemma å ja hade ingen ork att hitta på något med nån heller.

Va in till Valbo en vända efter jobbet å sprang runt där i nån timme, va in till Josse å prata å. Nä rja väl åkte hem va jag heeelt slut. Ja som tyckte jag va bättre idag men nu känns de som förkylningen verkligen tagit om:/

Imon ska vi fira mamma, hon är jätte nyfiken på vad vi ska göra för något :P men de är en hemlis än så länge :)


Snart är det den 22 oktober! Äntligen ska ja få fixa mitt hår... de behövs!!
/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

Krya på dej :-)

2008-10-19 @ 00:46:40
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback