High school musical on ice

Nu ska vi alldeles strax åka och hämta mattias och mathilda och sen bär det av mot stockholm.
Vi ska både se 1 och 2 av high school. Hoppas på att de är bra, har aldrig vart på nå liknande förut men fick ju en biljett av Thomas när jag fyllde så det ska bli skoj att åka i väg på nått.

Igår va de mystajm här hemma.. Trogna matligan var i farten igen.. jag, frida och josse. Vi försökte laga shurch street mat hemma :D Tyckte vi lyckades rätt bra faktikst.. Vi köpte majskycklingfile, potatisskruvar, sallad, tzatsiki och så gjorde vi kyckligen på samma vis som de gör breast of chicken... Helt klart godkänt för att ha gjort det själva : )
Sen efter maten gick vi hem till frida och jag åjossan slappa medan Frida och Cissi fixa sig för krogen.

Nu kom thomas nu lär ja skynda mig !

/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

var den bra? :-) kram

2008-10-13 @ 16:08:38
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback