Hualigen!

Fy va less man blir när de är sånt här väder!? Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man åker hem. Tänk om de kunde komma lite snö iaf:)

Idag har vi fått en ny tävling på jobbet som gör mig skit taggad hihi! Man kan vinna rikspresentkort och presentkort på IKEA bl.a. Å de är ju aaaaaldrig fel så just nu gillar jag mitt jobb och de kommer jag nog göra på fredag när lönen kommer också!

Får se om ja hinner åka in och köpa tyg i mon för jag har fått för mig att jag ska sy gardiner till köket och vardagsrummet. Skoj och göra egna liksom :) Men de måste bli i mon eller på torsdag för ni vet att på onsdag är jag ju upptagen;) Som jag tjatar!



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback