Kupolen is the shit

Vart som väntat en heldag i kupolen... Vi åkte från storvik halv elva och va fram kvart över ungefär. Gick och strosa och tod det lungt..sen käkade vi och sen fortsatte vi att shoppa. Jag hittade bågar.. så nu ska jag lämna in dem på måndag så de får beställa glas så jag kan börja använda brillorna! 1300 på bara bågarna, kul å slänga pengar på de.. :/
Men ja får ju tillbaka de mesta av jobbet.
Sen köote jag en vinterjacka.. mössa och vanatar och en skiit snygg väska som jag älskar. .vill ha den i min hand hela tiden :D Och sen vart det som vanliga massa småplock som strumbyxor, läppgloss och trosor osv.

Vi åkte från kuplen i fem tiden tror jag .. coch då va vi alla tre rätt så nöjda och trötta tror ja :)
Åkte och sola när jag kom hem till sandviken.. och nu ligger jag i sängen å känner mig super hängig :/ Hoppas inte att de bryter ut nån förkylning. De suger att vara förkyld å jag har absolut ingen ork till de.
Så i kväll ska jag bara ligga hemma å kika tv och dricka massa loka.

Jag vill ha den 22 oktober NU!!!
:) Då börjar förövrigt vår skoterkurs också.
/E


Kommentarer
Postat av: Jooosseeee

jaaag har blivit supersnoorig,, bara droppa ur näsan nyss när jag satt och sminkade mig.. ;) så vänta dig en förkylniiing .... :P puuussss

2008-10-04 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback