Myskväll

Nyss kommit hem från jobbet.. .vart inge tidigare hemgång idag tyvärr..
Sprang i väg på rasten och handlade mat tills i kväll , ja ska bjuda thomas på fläskfile, hasselbackspotatis, fetaostsallad och pepparsås.. låter gott va:) Sen ska vi in på bio och se Patrik 1, 5.. tror den kommer vara skit bra:)

Imon ska jag till kupolen med mamma och mormor.. en heldag men andra ord eftersom alla vill gå på olika affärer :)
Jag ska försöka hitta några glasögon där på optik som jag kan beställa.. det är ett måste känns det som. Får ont i hvue för att jag kisar så mycket när jag sitter vid datorn och tv.

Förövrigt så håller jag tummarna för att en sak går som jag vill ;)
Jag hatar när andra skriver så här i bloggen för man blir så nyfiken men nuu kände jag för att skriva så där :D haha!

/ E

Kommentarer
Postat av: G

är det den saken jag tror?? ;)

2008-10-04 @ 17:33:34
Postat av: thyran

Ja vet inte vad du tror G men kanske kanske kan va samma ;Dhihi

2008-10-04 @ 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback