NYA GARDINER

Äntligen har jag sytt nya gardiner! vart till sovrummet och vardagsrummet. Hitta inga till köket så de får bli sen.
Vart rätt less när jag skulle sätta upp gardinerna i vardagsrummet vid stora fönstret å så är de typ 20 cm för korta!!
Thomas och jag hade tydligen råkat mätt fel.. inte så lite fel heller !! Men jag fick skarrva lite. Så sen lessna jag och fuska en massa på sista kappan ;P haha. Tålamodet är inte d bästa.

Usch ja har så himla ont i magen . Kan ha och göra med att vi åt pizza till frukost. När ja vakna så va Thomas och Ante sugen på pizza så åkte vi och köpte å sen hem till matttias och mathilda å åt där.
Sen dess har jag vart så himla mätt så har inte ätit nå  mer idag.

Hatar mitt hår! Jag är så himla less på hon som gjorde mitt hår. För jag va in och visa en bild hur jag vlle ha de och fråga om hon kunde göra så och då sa hon JA! Men de vart inte alls som jag ville ha de. Så ringde jag tillbaka till henne så säger hon bara att ja men ja gjorde på de största spolarna jag hade. Jaha men då ska du väl inte lova att de ska bli som på bilden för så kan de ju inte bli med dom spolarna du har använt sa ja.
De hon kan göra för kompensation är att ja får komma tillbaka på torsdag för att permaneta de igen men hon kan intee lova att d bli som på bilden. Vilket hon lovade första gångn!!! Plus att ja då måste klippa mig igen för permanent slter ju. Men då är de ju ingen vits att ha lockigt när man har kort hår liksom? Jag är så arg och besviken! Och känns som hon inte tycker hon gjort nått fel! Ska ringa dit i monoch säga att ja ine kommer på torsdag iaf. Kan ju tycka att hon borde bjuda på nå produkter eller ge en del pengar tillbaka för hon har gjort fel och alla jag prata med och visat bilden för säger att det inte alls är samma!


(Du, om de är till mig du skriver så har jag läst det. Men gör något åt det då ? .... )
/E

Kommentarer
Postat av: Tina

jomen visste du inte att permanent sliter på håret. varför parmanenta sig och sedan klippa av det, var det för att det blev fel eller??

2008-10-27 @ 09:21:21
URL: http://tjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback