Tala är silver men lyckas hålla tyst är guld..

..mm ibland så är de så.. konstigt nog. Jag som alltid tyckt att det är bra att säga vad man tycker men men.

Idag har jag jobbat.. som alltid på tisdagar :) Sen efter jobbet lagade vi stuvade makaroner och köttbullar.. mums, de va länge sen. Sen åkte vi hem till Sofie och Simon och gratta sofie som fyllde år igår.. å så klart vart det massa gott fika där också. Å lite myys med sötaste Noah.
När ja kom hem så kände jag mig så uppsvälld så jag ringde Frida och fick med mig henne ut på en promenad.
Jag tycker det är så skönt att vara ute och gå på kvällen.. så frisk luft och så sover man så gott sen:)

Nu sitter jag å väntar på att desperate housewife ska börja igen .. sen ska jag ta och duscha lite å sen är det sovdags.

Å snart är det helg igen, veckorna går så fort. Och helgerna går alldeles för fort :/
Får se om det kansek blir church street i helgen med Jossan och Frida. Skulle inte vara allt för pjåkigt :)

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Haha..coolt..=) Sophys Choco Chip Cookies..;0) Hoppas det gick bra att göra dom..se till så inte thompa äter upp alla nu bara..haha! kram och tack för igår..=)

2008-10-08 @ 21:29:37
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: annaberglund

Tack så mycket för kommentaren! Hoppas ni får trevligt på söndag! Kram

2008-10-08 @ 21:59:03
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Kollegan

Ja du bara äter och äter, först smörgåstårta, sen bakad potatis och inte nog med det så ska du på church street i kväll =) haha

2008-10-10 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback