Innebandyfruar

Idag har det var full rulle hela dagen.. Åkte i väg i morse och tränade, sprang och körde på crosstrainen och skakplattan i ca en timme å sen vidare till Rusta och köpte penslar och lite smått.
Hem och slängde mig i duschen och så kom Anna. Jag sminka mig och greja och sen åkte vi i väg och kolla på karlarnas innebandymatch.
Efter de åkte jag hem en vända å skjussa killarna till Tonys och åkte över till storvik med min kista som jag och mamma målade. Den kommer nog bli väldigt bra :)
Sen käkade vi lite tacos och kika tv bara.. å så har ja nyss kommit hem .. bytte lite sängkläder nyss och har skrivit en låååååång lista för vad som ska göras i mon. Massa städning står på schemat!
Å åka till storvik igen för att hämta hem MILLE! (: Längtaaaar.
Ska förhoppningsvis hinna med och träna i mon också


/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

Haha innebandyfruar ^^ ;-) det är vad vi är det!

Kul att kistan blir fin!

2008-09-28 @ 10:00:01
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback