Lördag

Va så länge sen ja skrev här så ja hade nästan glömt bort lösenordet. =P Men har tröttnat på att blogga..bloggsvacka. Känns som ja inte har så muycket att skriva om efter som ja gör samma sak hela tiden i veckorna vilket numera är att gå med mille, åka till jobbet, komma hem och äta , gå med milel å sen till gymmet å sen gå med mille. Roligt va =)
Har verkligen kommit igång med träning iaf.. och de känns kalas! Bra att ja har jessica så vi peppar varann!


I torsdagskväll kom min älskling hem också. så igår hann vi träffas lite iaf. Åkte in en sväng till valbo och köpte en BIA bädd åt mille som han för den delen vägrar ligga i men ja ska allt komma på nå bra knep så att han börjar älska den!
Jag köpte ett par nya inneskor också som ska va speciellt anpassad för dom som har snefötter som jag har :P haha. Trodde itne de fanns sånna skor men de är extra stöd i dem så ja ska inviga dem idag på gymmet så får vi se va ja tycker.  Efter valbo trippen åkte vi och köpte mat, ja köpte som vanligt sushi och thomas pizza sen tog vi med maten hem till thomas mamma där simom, sofie och Noah också var. Noah är så sööt! (om han bara kunde grina lite mindre när jag håller i han ;)
När vi åkte hem runt tio så hade vi hyrt en film, P.s. I love you..och så hade thomas vart gullig och köpt röd vin och ost och kex men ja var proppmätt så ja orka inte få i mig ett litet kex ens. Så vi får ta de nästa gång han kommer hem... typ nästa fredag till lördag ? :/  Å på fredag är jag borta också med jobbbet.. pch så fyller jag år då också :)

Ikväll kommer josse och frida hit.. så ska vi dricka vin och äta tacos så får vi se om vi tar oss ut på krogen sen också kanske :)Brukar ju lätt bli så även fast man jämt har lika tråkigt där.. knepigt ?


Norman är king förövrigt - Hon är redan här!

/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

Tack så mycket :-) Det är sååå skönt att inte behöva ta tåget till skolan varje dag!

2008-09-10 @ 08:43:59
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback