Goooodmorgon!

Vi har nyss ätit frukost och nu sitter vi i soffan å kollar på nått skit på tvn..
Idag åker vi hem.. men vi åker nog mot kvällen. Måste ju va ute när det är sånt fint väder..
Igår va vi ute hela dagen och solade å så eldade jag upp massa skräp hos mormor och morfar.. Riktig pyroman jag!
Sen vart det påskmat hos mormor och morfar på kvällen.

Undra vad vi ska hitta på idag då...
Provåka morfar moppe kanske hahah..

Jag har jätte dåligt teckning här uppe, så ibland kommer inte sms fram förren flera dagar senare och om nån försöker ringa så går det inte ibland å oftast bryts samtalen.

Neee nuu ska jag ta och gåå med mina käääära hund!

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

hörru elin pelin... hur läget??? ;D länge sen nu,,, kram

2009-04-14 @ 19:32:01
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: carroooo

Bra att jag ser svaret nu en månad senare.

lätt att vi ska köra en nuppe kväll.

synd bara att ingen av oss har en sån där fin altan,skaffa tillbaka den där fina lägenheten igen så flyttar jag hem till viken ;)..

hur är det annars med dig? pusssis

2009-04-20 @ 16:00:43
Postat av: Anonym

nu va de länge seen

2009-04-22 @ 15:57:44
Postat av: Anonym

kom igen nu då älskling;););););)

2009-04-23 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback